Konkurs, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych witryn internetowych, organizowany jest przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Pierwszy etap IX edycji konkursu rozpoczął się 1 września i trwał do 5 lutego. W trakcie I etapu oceniono 907 stron internetowych spółek giełdowych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Spółki oceniano w 5 kategoriach:
- polskie spółki należące do indeksów WIG20 i mWIG40
- polskie spółki należące do indeksu sWIG80
- polskie spółki notowane na GPW nie należące do indeksów WIG20, mWIG40 i sWIG80
- polskie spółki notowane na rynku alternatywnym NewConnect
- spółki zagraniczne notowane na GPW w Warszawie (w tym NewConnect)
Trzy główne kryteria oceny to komunikacja z inwestorem za pośrednictwem internetu, zawartość informacyjna strony oraz użyteczność serwisu.
Do II etapu przeszło 55 spółek giełdowych, w tym GEKOPLAST S.A., w kategorii:
Polskie spółki notowane na rynku alternatywnym NewConnect
Naszymi komnkurentami w II etapie są spółki:
- 11 bit studios S.A.
- AZTEC International S.A.
- Bio Planet S.A.
- EGB Investments S.A.
- Kancelaria Medius S.A.
- Lug S.A.
- MakoLab S.A.
- Novavis S.A.
- Summa Linguae S.A.
- UNIMOT S.A.
Drugi etap polegać będzie na wyłonieniu po 3 nominatów w każdej z 5 kategorii. Dokona tego jury konkursowe, złożone ze specjalistów między innymi w takich dziedzinach jak grafika, dziennikarstwo, prawo, ekonomia czy relacje inwestorskie. Drugi etap rozpocznie się 15 lutego i trwać będzie do 15 kwietnia 2016 r.
Pliki:
gekoplast@gekoplast.pl